26 Ocak 2010 Salı

Premier Lig'in Huntelaar Aşkı.


Adam gol atamadıkça, İtalyada mozarella soslu spagettileri yedikçe, kilo aldıkça ve çalışmadıkça transfer listelerine girmekte ciddi bir artış görülüyor. Hayat sana güzel Huntelaar. Ben türk takımları Ocak ayında atlar diye bekledim bu transfer için ama İnzaghi'nin ligde Huntelaar'a bir maçta iki gol attırtma çabası başarılı olunca o iş yattı diye düşünmüştüm. Yanılmamışım çünkü hiç bir gazetede göremedim Huntelaar'ı. Neyse hepsini geçtim adamın peşine Arsenal bile düşmüş. Van Persie'nin yerine alacaklarmış. Arsene Wenger hocama sebep diye soruyorum? Aldığı zaman sonucunu görürüz elbet. Bu arada diğer listesinde olan takımlarda

Everton
Tottenham( yeter ulan forvet forvet manyak mısınız?)
West Ham United
Birminhgam City

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder