25 Nisan 2011 Pazartesi

Real Madrid'de Başarı ...


''Sene başında Man Utd'a gelebilirdim. Ferguson'la doğrudan görüşmedim, ama kulüple aramızda kontak vardı. Ama ben başka bir şey istiyordum, ve bunu Schalke'de buldum. İnsanlar sokakta yürüken beni durduruyorlar, 'teşekkür ederiz, buraya geldiğin için teşekkürler, bu kulüpte oynadığın için teşekkürler' diyorlar. (...) Real Madrid'de yükümlülüklerim vardı ve ayrıca kaptandım. Artık hiçbir ekstra sorumluluğum yok, sadece futbol var. Orada maç kazanmak bir yükümlülük idi, ama burada öyle değil. Her galibiyet bir partiye dönüşüyor, insanlar minnettar ve hep arkamızda.''
Real Madrid'de kaptanlık yapmış Raul Gonzalez Schalke 04'den bildiriyor.

"Real Madrid'de kazanmak bir gerekliliktir. Şampiyonlar ligi yarı finaline çıktığınızda karşınızda ki takımı yenersiniz, herkes soyunma odasına gelir, kimse konuşmaz duşunu alır ve takım otobüsüne doğru hareketlenir. Ama burada yarı finale çıktık ve şuan bayram havası var, herkes bize minnettar ve her şey inanılmaz. Benim istediğimde bu"

2005 yılında Real Madrid'den Monaco'ya gönderilen, bir dönem 2. kaptanlığını yapmış Fernando Morientes, Monaco ile şampiyonlar ligi yarı finaline Real Madrid'i eleyip çıktıktan sonra bildiriyor.

Sene 2011, Real Madrid Copa Del Rey'i kazanıyor. Sergio Ramos kupayı düşürüyor, buna rağmen ortalık bayram havası.

Real Madrid'de kazanmak bir gerekliliktir, ama bunu ruha yansıtmak, yaşamak gerekir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder