22 Nisan 2010 Perşembe

Materazzi Reis Üşüyoruz !


İnter'in arızası bu sefer fena şapa oturdu. Yok ben a.c. milan taraftarıyım, yok ben formasını giyerim ortalarda gezerim, gol attığımda sevinmem falan. Gerek yok bunlara güzel kardeşim. Ben o takımda oynuyor olsam ve fanatik milan taraftarı olsam bile bir şey için susarım. Oda Marco Materazzi. Formayı fırlatınca tabii gitmiş Materazzi lan senin kafasını ..... diye girişmiş Balotelliye. Bunu görende iboviç. Oda hayatında böyle bir şey görmediğini, aynısını bana yapsa Materazziyi 2 dakikada yere sereceğini söylemiş. Serer, zira dövüş tekniklerini biliyor ama devlerin kavgasına gerek yok. Bu adam da tıpkı bizim ülkemizde bulunan Colin Kazım ve Batuhanın kırması işte. Yetenekli, fizikli kısacası görünüm itibarı ile herşeyi tam, ama mental olarak inanılmaz alt kapasite oyuncusu. Mourinho, Balotelli konusunda ısrarcı. Pazar günü oynayacak demiş. Bence bu adamın biraz sosyal aktivitilere katılıp kendini geliştirmesi gerek. Ben iboviç gibi düşünmüyorum. Materazzinin ellerinden öpüyorum. Reis !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder