17 Ekim 2009 Cumartesi

Materazzi Fenerbahçeli


Evet böyle bir başlık attım ki kendinizi bir an bir türk spor basınına ait yalan haberlerle dolu bir gazete küpürünün içinde bulun ve benden nefret edin diye. Ama durumun aslı bu değil tabi ki. Materazzi meğerse yıllardır Turk futbolunu takip eden ve Galatasaray'ı destekleyen bir futbolcuymuş. Ama şimdi kendisi Fenerbahçe'nin brezilyalısı Andre Dos Santos ile çok iyi arkadaş olduklarından dolayı Fenerbahçeyi desteklemeye başlamış.
Türk futbolu hakkında konuşan Materazzi
"Terim, Türkiye ile son maçına çıktı. Ben onu çok severim, benim tarzıma bir hayli yakın bir hocadır. Kendine güveni sağlam ve hırslı biri. Ben çok üzüldüm. Ama Terim, harcanmaması gereken bir teknik direktör. O her zaman imparatordur. Adı İtalya'da bile anılıyor. Fiorentina'da çok başarılıydı, ama Milan'da aynı başarıyı yakalayamadı. Terim, İtalya ve ya Avrupa'nın büyük liglerinde bir takım çalıştırabilir. Bu yıl Türkiye'de Fenerbahçe'yi tutuyorum. Yıllarca Galatasaray'ı destekledim, ama artık gönlüm Sarı Laciverliler'den yana, bunun sebebi Fenerbahçe'de oynayan arkadaşım Andre Santos, Cimbomlular bana kızmasın bu yüzden. O çok iyi bir insandır, kendisini çok severim, hem arkadaşlık hem de futbolcu olarak Fenerbahçe'ye çok şey katar" diyerek sözlerine noktayı koymuş. Aziz başkan haklı mı acaba. Bir gün herkes Fenerbahçeli mi olacak ?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder