13 Ekim 2009 Salı

Zinedine Zidane

Zidane aradan 4 yıl geçti. Bu konu hakkında bir maçtan sonra konuşmasını hatırlarım, bir de şimdi. Biraz sert vurduğunu kabul etmiş zidane.Yapmaması gerektiğinin farkında zira onu yapmasaydı şuanda dünya kupasıyla veda etmiş bir süperstar olucaktı belkide ve adı pele ve maradonayla anılacaktı çünkü zaten o yapıda olan çok farklı bir oyuncu zidane. Ama olmadı, sağlık olsun. Biz gönüllerimizde yaşatırız zidane'ı maradona gibi. Açıklaması şu şekilde
"Şu bir gerçek ki, o Dünya Kupası'nı bir onur mücadelesi olarak kabul etmiştim. Çok özel bir hazırlık yapmıştım. Ocak ayından turnuvanın başladığı tarihe kadar 6 ay boyunca obsesif bir şekilde buna hazırlanmıştım"
Zidane ayrıca materazziyle asla bir daha başka bir yerde karşılaşmak istemediğini ve hayatında hiç bir zaman provokasyon yapmadığını söylemiş. Ben olsam bende istemezdim Matrix ile karşılaşmak.Hocam bir hesap vardı şöyle alıyım diye köşeye çeker allah muhafaza.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder