30 Kasım 2009 Pazartesi

Mourinho'yu Kovmak


İtalyan basınının türk basınına benzediği bir gerçek. Belkide bizim kiler benziyordur bilemem ama Barcelona'ya 2-0 yenildikten sonra Mourinho'yu tefe koydu italyanlar ve onun yerine gelecek bir sürü adam buldular bile. Mourinho sessiz kalır mı. Vermiş gene ayarı.

"Barcelona'ya yenilmek İtalyan futbolu için kötü olabilir, evet ama asla deplasmanda Bordeaux'ya ya da iç sahada Zürih'e yenilmek kadar kötü olamaz"

İlk ciddi ayarı burda Milan ve Juventusa vermiş ustamız. Aslında biraz haklıda zira Barcelona gibi uzay futbolu oynayan bir takıma yenilmek diğer takımlara oranla daha bir hatta bayağı bir normal. Bu adamın ayar vermesi bile insanı mest ediyor ya da bana mı öyle geliyor bilemedim.

Son ayarıda tabi ki sevgili italyan basınına çakmış ustamız.
"Bu haberleri ben de gördüm. Hatta yerime gelebilecek isimlerin bulunduğunu bile okudum ama benim açımdan bir problem yok. Eğer kovulursam, en geç bir hafta içerisinde kendime başka bir takım bulurum"

Evet işte bende bunu diyorum ya zaten. Hıncal uluç tabiriyle bende burdan Pellegriniye sesleniyorum. Go Home Pellegrini, Welcome Mourinho. Arzular şelale.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder