18 Aralık 2009 Cuma

Güle Güle Efsane.. Güle Güle Hocam..



İlk göz ağrım. Ben futbolu onunla sevdim. İlk ISS oynarken onunla sol bekten bindirdim. Onunla bek kavramını öğrendim. Onunla defans oyunculuğunu sevdim. Onun o kısa boyuna rağmen insan çalışırsa neler yapabileceğini öğrendim. Ben bugün 2 çok önemli şeyi kaybettim
Bir tanesi Fenerbahçe'den ayrılan bir efsane Roberto Carlos. Ülkemin topraklarında cumartesi günü uçuyor kendi memleketine.
Diğeri ise; Beni futbola başlatan, bana futbolda ilk lisansımı çıkartan, bana futbolda babalık yapan, bana emek veren benim futbol hocam, öğretmenim Erol Acar. Bir tanesinin Brezilya da golleri, diğerinin cennette toprağı bol olsun.

Uğurlar olsun EROL HOCAM. Uğurlar olsun ROBERTO CARLOS. Sizleri ve bugünü asla ve asla unutmayacağım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder