6 Aralık 2009 Pazar

Hafta Sonundan Enstantaneler



Juventus, İnteri kesti bu bir. Kesemese zaten adalara gelmeden, deniz fazla derin olmasın ağabey bana deyip demiri atacaktı lige. Olmadı allah'tan ve 2-1 aldı maçı. Mourinho, Juve ilk golu atınca dellendi tabi soluğu aldı tribünde. Haftayada oradan izler artık. He bu arada Marchisio'yu golünden dolayı tebrik ederim zira kendisi Juve altyapısından çıktığını belli ediyor.

Milan, Pazzini ve Cassano'lu Sampdoria'yı daha ilk 30 dakikada devirdi. Goller 2-21-23 oldu. Bakınız 30'a bile gerek yokmuş. Ronaldinho 2 asist yaptı. Bu adam kendine mi geliyor diye sordurmaya başladı herkese. İnşallah!

Gecenin az daha en büyük dalgasını Real Madrid yapıyordu. Pellegrini 3 dakikada yenen iki golün ardından eminim 29 dakika sonra kovulacağını ve bundan sonra ne açıklama yapması gerektiğini düşünüyordu ki, Classico'da 60. dakikadan sonra oyundan aldığı Ronaldo, 60'dan sonra çıktı sahneye, aldı maçı 4-2. Sonrada sen çıkarmassan ben çıkarım dedi. 2 gereksiz sarıdan kırmızı gördü ve atıldı. Haftaya Valencia maçına yok. Bence büyük bir kayıp.

Barcelona tarafında ise "Messi come back" durumu oldu. Deportivo karşısında sonrada açılan Barcelonada genç Messi , 2 gol atarak yeni albümünü çıkardı. Zira kendileri şarkıcılar gibi 7-8 haftadır piyasada yoktu. Yeni albüm çıkartarak katalanları sevince boğdu. İbrada geçen hafta olduğu gibi bu haftada boş geçmedi.

Sevilla ise Valladolide takıldı.1-1. Bu sonuçlada La liga'ya dedi ki "ben bu Real'le Barçayla kapışamam. En iyisimi ben şampiyonlar ligine katılma oltamı çıkarır, burayada demirim atarım."

Bu da son olsun bari. Manchester City, kendisi sahasında Chelsea'yi 2-1 yendi. Yalnız iki takımın attığı ilk goller tam bir karambol. Son olarak Tevez'de frikik golü attıya, onu gördüm bana yeter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder